בלוג

חתונות שישי בצהריים – טרנדים 2020

ישנן לא מעט אפשרויות לתכנון חתונות שישי צהריים. התכנון מצריך ידע בארגון גני אירועים לקראת החגיגה, משום שבשישי בצהריים יותר סביר שתחגגו בגן בו ניתן יהיה לחוש בבריזה וליהנות ממגוון יתרונות נוספים שלא הייתם יכולים ליהנות מהם במקום סגור. חתונות שישי צהריים על סוגיהן השונים יפורטו זה עתה.

חתונת שישי צהריים עם שמשיות

בסגנון כזה של חתונה, התקני ההצללה הם אישיים לכל שולחן, אך החשיפה לשמש קיימת כאשר אתם מחוץ לאזור השולחנות. בסגנון כזה של חתונה, תקבלו גם רחבת ריקודים על בימה מאובזרת, ומעוטרת בפתרונות הצללה משובחים. אתם גם תזכו לשירותי תקליטנות ברמה גבוהה ובמזון משובח שיוגש אליכם עד השולחן. כמו כן, יינתנו עבורכם שירותי VIP כבעלי האירוע.

חתונת שישי צהריים עם גג הצללה קבוע

בחתונה כזו משתמשים כאשר היום חם מאד והחשיפה לשמש נעשית מסוכנת ועלולה להעיב על הבטיחות באירוע. יש לנו מיטב התקני הצללה משובחים המסוגים לכסות את המתחם כולו: פרגולות ענק, שמשוניות פאר, ועוד. אנו נגרום לגן האירועי להתחפש למעין אולם טבעי עם גג קבוע, כשכל האירוע מתקיים תחת מעטה הגג המלאכותי שיצרנו. האירוע יעובה באמצעי אוורור חיצוניים לקירור האווירה, ויגובש כמו כל אירוע אחר, עם רחבת ריקודים, מוזיקה, קייטרינג ושאר הפתעות.

חתונת שישי צהריים עם פעילויות מים

נצלו את מזג האוויר החם שיהיה חלק מהאירוע שלכם לכינון פעילויות מים כחלק מהסילבוס. ניתן, למשל, להשכיר מתקני מים שיתיזו מים באופן קבוע בשטח פתוח, ובכך אתם הופכים את אותו אזור לחלק מהפעילות באירוע. אם תשלבו בו חברת הפעלות לשכלול האירוע ברחבת המים – תכננתם לעצמכם חתונה נדירה שנדיר למצוא כמוה בארץ.

תכנון יסודי של כל חתונת שישי בצהריים

כמובן שקצרה היריעה מלתאר את שאר הרעיונות שיש באמתחתנו לארגון חתונה בשישי בצהריים. אם זוהי התכנית שלכם, תוכלו להיפגש עמנו ואנו ננסח עבורכם תכנית מעולה ומשובחת לכינון חתונות שישי בצהריים. תהיה זו חתונה עתירת פעילויות, אקשן ודרייב אשר יהפוך אותה לאחת המדוברות ביותר בענף החתונות.

צרו עמנו קשר למידע נוסף על חתונות שישי בצהריים בגן אירועים ייעודי. נועד לקהלים קטנים וגדולים!