בלוג

מקומות לאירועים בחורף

לא מעט פעמים, אתם ודאי שואלים את עצמכם "האם אירוע חייב להידחות תמיד לקיץ? ואם אני רוצה או צריך לקיים אותו בחורף"? התשובה היא שלא רק שזה אפשרי, בהרבה מאד מקרים זה אפילו עדיף! החורף, במדינות לא מעטות בעולם, נחשב לעונת הפינוקים והאירועים, אך במדינות כמו ישראל – התשובה לכך היא ללא ספק הקיץ. דווקא משום כך, יצרנו קונספט מעניין של חגיגת אירועי חורף, שלא רק שאינה חגיגה מאולצת, אלא כזו שהושקעה בה מחשבה רבה, אשר גרמה לכך שאירועים כאלה כאן נותנים ללא ספק FAIR FIGHT לאירועי הקיץ שנחגגים כאן. 
 
גן אירועים אטום עם סגירת חורף
 
גן אירועים אשר יגרום לכם לחוש כמו בתוך האולם, אך עם תפאורה מיוחדת שיש רק בגני אירועים, לכן לא מומלץ לוותר על זה גם בחורף. האטימה תהיה הרמטית ותגרום לכם לחוש בחמימות גם בלי אמצעי חימום תרמיים (למרות שהם יימצאו בכל שולחן, ובכל פינה בגן, אז אין חשש מבחינה זו). גן האירועים שלנו אופטימלי לחגיגת בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה, וחתונות באשר הן. נסו את גן האירועים של קיארה אירועים!
אולם אירועים מפואר – חגיגה חמה בחורף קר
 
באולם האירועים של קיארה אירועים ניתן לבוא לחגוג כל סוג של אירוע: חתונה, ברית מלה, בריתה לבת, בר מצווה ובת מצווה. האולם, אשר מעוצב בסגנון מודרני, עם קרניזים, ועיצוב בוטיק גם בריהוט ובתפאורת הקירות, יספק לכם כל מה שתצטרכו לכינון אירוע מושלם. מקומות לאירועים בחורף שישמרו על רמה גבוהה הם ללא ספק בקיארה אירועים, המביאה לכם את כל מה שתצטרכו להתהוות אירוע בלתי נשכח.
 
מתי מומלץ לקבוע על מנת לזכות באירוע חורף קלאסי?
 
חודשי החורף בהם נחגגים אירועים הם ינואר ופברואר. אלו חודשים קרים, שלא נותנים להרבה אנשים המון סיבות לצאת מהבית, ולכן דווקא אז אם תקבעו בר מצווה, חתונה, או כל אירוע אחר, גם שימחתם לבב אנוש, וגם הגברתם מאד את הסיכוי שכולם יבואו, כי מי לא ירצה לצאת מהבית ולחוש כמו בקיץ האינטנסיבי? את האירוע הבא שלכם תחגגו בחורף!
 
פנו לקיארה אירועים, ונפיק עבורכם אירוע בלתי נשכח בכל קנה מידה!