בלוג

בריתה קסומה בשישי בצהריים

הפקת בריתה ביום שישי בצהריים היא הפקה שרעיון חברתי פר אקסלנס עומד מאחוריה: האנשים חוזרים טרוטים משבוע עבודה עמוס ומעוניינים לפנק את עצמם באירוע מרענן לפני שיוצאים לעוד שבת. לכן, הפקת בריתה במועד כזה מגבירה אוטומטית את הסיכוי שכל המוזמנים, או לפחות רובם, יגיעו. חשוב לציין כי בריתה קסומה בשישי בצהריים אינה כמו בריתה בערב, במובן זה שאז – המאני טיים כמעט אינו קיים: האירוע מתנהל על מי מנוחות, חלק מהמוזמנים מגיעים באיחור וההפקה נמשכת ונמשכת לתוך הלילה. בשישי בצהריים החשש הוא מזליגת האירוע לתוך יום השבת. למעט מקרים מאד בודדים בו אתם יודעים שכל המוזמנים הם חילוניים גמורים, ולא שומרי שבת, ב- 95% מהמקרים החשש הזה יקונן. גם באירועים שנדמים לכם כאירועי חול במאת האחוזים, בדרך כלל תמיד תהיה האשה הדתייה של אורח פלוני או הבעל המסורתי של אורחת אלמונית, ודיי בנוכחותם כדי להתחשב בזמני כניסת שבת.

חברת ההפקות שלנו תפיק אירוע עם זמנים מתוכננים היטב, ללא זליגה לזמני השבת
אנו נתקתק את האירוע כך שתחילתו – בצהרי היום וסיומו במרחק סביר מכניסת השבת, אשר יאפשר נסיעה חזרה הביתה עבור כל אורח ואורחת לפני כן. אנו נבנה את התפאורה, נבחר את הריהוט, ונספק לכם הגברה ותאורה בהיקף מספק לכל אורח ואורחת, גם אלו שיושבים רחוק מהמוקדים המרכזיים של ההתהוות. כמו כן, נדאג ללוגיסטיקה מלאה בבריתה של בתכם: מזון, כלי הגשה, ומפיות שולחן בתפוצה מספקת על פי כמות המוזמנים.

לחברה – קשרים עם עובדי אירוע רבים שיפיצו שמחה בלבבותיכם!אנו נקשר אתכם עם זמרים ונגנים ידועים, צלמים בעלי שם, עורכי וידאו שמומלץ לעבוד עמם, אנשי מגנטים לאירועים, ועוד מגוון רחב של אנשי מקצוע כמו חברות קייטרינג וחברות המספקות שירותי תקליטנות (די ג'יי). לאחר מכן, נסנכרן בין המשתתפים השונים באירוע, ונאפשר לכל אחד להציג את שירותו ולקיימו בצורה מיטבית. אנו עובדים תמיד עם אנשי מקצוע מעולים, ומקבלים עדכונים מלאים על אנשי מקצוע חדשים שמומלץ כי יהיו נוכחים באירוע הבוטיק שלכם.

למידע נוסף על בריתה קסומה בשישי בצהריים – פנו לחברת ההפקות שתפנק אתכם באירוע בוטיק!