בלוג

אולם אירועים לבריתה

האולם ממוקם בנס ציונה, אולם חדש ועדכני. באולם מותקנת מערכת הגברה באלת סאונד גבוהה, מהמתקדמות והחדשניות ביותר בתחום האירועים. בקיארה אנו חוגגים ברמה גבוהה של שירות ואיכות. המנות המוגשות לשולחן הן מנות שף איכותיות, התפריט עשיר ומגוון. האולם מכיל עד 250 איש, לאולם כניסת גן חדשה ורחבה לקבלת ונוחיות האורחים.

נולדה לכם בת? מזל טוב!
תינוקת חדשה נוספה למשפחה.. התרגשות עצומה ואור לבית, אושר ואהבה בבית. בשנים האחרונות חגיגת בריתה היא שוויונית כמו חגיגת ברית לבנים. בעבר היה נהוג לחגוג רק בהולדת בן את טקס ברית המילה. בימנו אנו חוגגים את הבריתות לבנות בטקס מפואר הנקרא: זבד הבת השם ניתן מהתנ"ך פירושו – מתנה. ניתן לחגוג בריתה בבית כנסת או באולם אירועים.

בחירת שם לבת
בחירת שם לבת אינה קלה להורים הטריים עומדים לפניהם לבטים רבים איזה שם לבחור, על שם מי לקרוא לה, מה השם יסמל? האם הוא כולל את האותיות הנכונות, האם הוא מתאים לשם משפחתה, האם הוא מובן? על השם נהוג להכריז בחגית הבריתה – זבת הבת ע"י הרב המקדש בטקס. הרב מברך את התינוקת ומוסר לה במעמד זה את שמה החדש. טקס זה מאוד מפואר ומבורך ומכניס אושר ואהבה גדולה לחיי המשפחה.

טיפים לחגיגת בריתה
בחגיגת בריתה לתינוקת, בריתה באולם בוטיק חוסכת לכם הרבה כאבי ראש הכל תחת קורת גג אחת. האולם חדשני ומעוצב, באולם מותקנת מערכת סאונד מקצועית וחדשנית ביותר בתחום האירועים, הצוות אדיב, מקצועי ומיומן, האולם הינו אולם בוטיק לאירועים מפוארים. בחגיגת בריתה האירוע בדרך כלל מצומצם ומתלבש נהדר על אולם בוטיק המנות ומעדני השף איכותיים ומוגשים לשולחן ברמה גבוהה. האורחים נהנים מתשומת לב רבה יותר.

באולם בוטיק לאירוע מושלם
במקביל לשמחתכם על הולדת התינוקת המקסימה, אתם לחוצים ומתכננים את חגיגת הבריתה. תכנון החגיגה לפרטי פרטים אינו קל, במיוחד כאשר זו המסיבה הראשונה שאתם חוגגים בתור זוג נשוי. בקיארה אולם אירועים לבריתה אנו דואגים לכל, מתאימים לכם את האירוע המושלם, לפי סוג האורחים המוזמנים וסגנונכם הייחודי. אנו מעצבים את האולם בהתאמה לדרישתכם. בקיארה אנו חוגגים את הבריתה בהשקעה רבה ובאהבה גדולה. האולם הינו אולם בוטיק המתאים לאירועים גדולים וקטנים.