בלוג

אירועי חינה מיוחדים ברחובות והסביבה

בואו להתחדש באירוע חינה מפנק במיוחד ברחובות! מתאים גם לתושבי הערים השכנות: נס ציונה, בית עובד וקריית עקרון! אנו נסייע לכם לגבש אירוע חינה מעולה, שלא זכיתם לראות כבר זמן רב גם לא אצל חבריכם ובני משפחותיכם! אנו נספק לכם המלצות על מיטב ספקי השירות עבור טקסי חינה ונערוך עבורכם טקס מרשים באולם מהודר הבנוי במיוחד לאירוח אירועי חינה.

תלבושות ואיפור
אנו נספק לכם מידע על חברות תלבושות ואיפור המתמחות בבניית טקסי חינה. בחברות עובדים על פי סוגי תלבושות בהתאם למסורות השונות ממרוקו, הודו והמזרח הקרוב. החברות מעצבות תלבושות בשלל צבעים, מכובעים ועד חליפות מסורתיות בעיטורים שונים. בחברות נעשה שימוש במיטב הבדים – משי, תחרה, וסוגים שונים של תפירות המוסיפות בעצמן לממד העיצובי של התלבושת. ברמה העקרונית, מדובר על חברות מעצבי תלבושות חינה מהידועות בארץ, אשר כלות וחתנים רבים הזמינו מהן את התלבושות לאירוע המיוחד והססגוני.
 
ארגון האולם
ארנו נארגן את האולם בהתאם לשאיפותיכם העיצוביות ובכפוף לכללי טקס החינה. אנו נספק לכם אולם עם קירות צבעוניים ומחופים בתפאורה יוקרתית, רצפה מהודרת ומסוגננת בכיוון של טקסי חינה, רהיטים מדוגמים מכל הסוגים, ומבחר הציוד האלקטרוני שישמש אתכם לחגיגה: הגברה, תאורה, פלייבקים שונים ועוד.
 
אנשי מקצוע מעולים בכל נושא
תקליטנים, קייטרינג, זמרים ונגנים, צוות קהלת פנים ועוד – יהיו מהמעלה הראשונה, כולם בהמלצת חברת ההפקות. אצלנו תוכלו ליהנות בכל שעות האירוע ממגוון שירותי הבוטיק, מה שיעצים עוד יותר את חוויית האירוע ויהפוך אותו לנקודת-זמן יוצאת מן הכלל עבורכם ועבור האורחים שלכם.

קיארה אירועים – מסגננים עבורכם את טקס החינה
כמי שממוקמים באזור רחובות, עסקנו שנים רבות בתכנון טקסי חינה. עבדנו עם זוגות שאצלם חינה היא טאבו, ועל כן, ביחס לאולמות מאזורים אחרים בארץ – מיטב הניסיון מצוי אצלנו. אנו מתמחים בהכנת האולם לחינה, בשימוש בהתקני תאורה ותפאורה מתאימים, ובהפניית הלקוחות שלנו לחברות תלבושות החינה הטובות בארץ, אשר יש לנו עמן ניסיון רב בשנים. אצלנו – תזכו לכל השירותים ברמה מדוגמת במיוחד בכל תחום.
 
פנו אלינו להגשמת חלום: חגיגת טקס חינה ברמה גבוהה במיוחד על ידי חברת הפקות בקיארה אולם אירועים ברחובות!