בלוג

שלוש רעיונות מיוחדים להפקת חתונה קטנה

כאשר אתם עתידים להפיק חתונה קטנה, הרשו לנו להציג שלוש רעיונות מיוחדים במינם! רעיונות אלו כבר גרמו ללא מעט אורחים להרים גבה מרוב התפעלות מהאירועים של הלקוחות שלנו, ולכן מוטב שגם אתם תדעו מה אתם עושים לפני שאתם יוצאים לדרך, ובגדול!
 
חתונה הפוכה
כשהחתונה קטנה ואינטימית, ההיצמדות לכללי הספר לפיהם יש קבלת פנים, חופה, חלק אומנותי וארוחה, ולבסוף הרקדה – לעתים תיראה גמלונית ואף משעממת במקצת. העדיפו חתונה הפוכה, בה אתם מציבים את חלקיה השונים בנקודות שונות בציר הזמן. לדוגמה: דחיית החופה לסוף, או חיבור ארוחת המתאבנים למנה העיקרית, ושמירת החלק המוזיקלי או האומנותי לאחר סעודות אלו.
 
חתונה עם הפעלות לילדים
אם נוכחתם לראות שישנם לא מעט ילדים בחתונה, התכוננו אליהם. ילדים שלא מוצאים תעסוקה עלולים להפריע לכם בין כאשר הם לבד ובין בקבוצות. על מנת למנוע זאת, תנו להם לחוש כחלק מהאירוע, והזמינו עבורם חברת הפעלות שיכולה לארגן עבורם הפעלות מכל מיני סגנונות – החל ממכונות משחק ועד להפעלות אנושיות שונות. מומלץ לברר, ולהזמין את החברה הזו כמו כל ספק אירועים אחר בכל יתר התחומים.
 
מתנות קטנות לאורחים
עוד פיצ'ר נחמד שלא מעט חוגגים משתמשים בו הוא הענקת מתנות לאורחים ברחבת הריקודים. מדובר בכובעים חד פעמיים בעלי חזות הומוריסטית, עטים מעוטרים עם לוגו האירוע שלכם, שוקולדים עטופים בנייר חגיגי, ועוד. את המתנות הללו נהוג להשליך מעמדת התקליטנות לקהל או למנות דיילים מטעם ההפקה שיחלקו אותן בקרב הרוקדים.

קיארה אירועים
אולם קיארה אירועים הנו אולם בוטיק המציע חתונות קטנות באזור רחובות ונס ציונה. האולם עשיר במיטב התפאורות ממיטב הסגנונות, ומכיל גם גן אירועים מהמרהיבים שתראו. באולם עובדת חברת הפקות שמומלץ לכם מאד להתקשר עמה לפני האירוע, על מנת לשמוע את רעיונותיה המהפכניים בתחום, מהם הבאנו לכם כאן רק על קצה המזלג. שימוש ברעיונות מקוריים גורם לחתונה להיראות הרבה יותר טוב ומעניין מהעיצוב ברירת המחדל עליו חשבתם בתחילה. לחברת ההפקות בקיארה אירועים ניסיון רב בהפקת חתונות מקוריות מעין אלו.

צרו עמנו קשר להפקת חתונה בלתי נשכחת בשלל סגנונות: באולם, בגן האירועים, חתונה הפוכה, ועוד!