בלוג

אולם חתונה באזור ראשון לציון והסביבה זה קיארה אירועים!

מתחם האירועים קיארה נמצא בנס ציונה, מרחק נסיעה קצר מאזור ראשון לציון, הוא בדיוק המקום שלכם לאירועי חתונות יוקרתיות באזור ראשון לציון וסביבתה. במתחם קיארה אירועים תמצאו את כל הפתרונות להפקת חתונות יוקרתיות:

* מטבח שף עשיר  * צוות הפקות מקצועי ומנוסה  * אולם אירועים בעיצוב בהתאמה אישית  * טכנולוגיה מתקדמת בכל אולם  * עיצוב חופה מושלם

* עיצוב מרכזי שולחן, עיצוב המתחם והאולם ברמה גבוהה  * ליווי אישי לאורך כל האירוע עד הפרטים הקטנים ביותר

חתונות יוקרתיות בראשון לציון

בחירת אולם אירועים בראשון לציון והסביבה מצריכה התבוננות מיוחדת ובה מספר נושאים חשובים מאד בהרמת הפקה. הפקה מסוג חתונה אינה ככל ההפקות: זה לא כמו לעשות מסיבת רווקים בבית או להקליט שיר באולפן. מדובר במלאכת מחשבת ארוכת-שעות ורוויית תכנים, וזה כמובן מצריך ידע בארגון אירועים מורכבים, כאשר פרט המידע החשוב מכל הוא בחירת האולם המתאים לאירוח חתונה כמו שלכם. כיצד עושים זאת נכון, וכיצד לא מצטערים לאחר מעשה על בחירת האולם? להלן כל קווי היסוד שיביאו אתכם לאולם המנצח!

קווי בסיס מנחים לבחירת האולם
* אולם המתאים לאירוח כמות המוזמנים שלכם.
* אולם העונה על דרישות התפאורה שלכם.
* אולם העונה על דרישות התאורה שלכם.

כמות מוזמנים
התעלמות מסעיף זה חושפת את האורחים שלכם לצפיפות, דוחק ומקרים חמורים גם לחוסר יכולת לנוע בקבלת הפנים ובזמן החופשי, ובוודאי שלא – ברחבת הריקודים. על מנת למנוע מקרים כאלו חברת ההפקות שלכם חייבת להתריע בפניכם איזה אולם לא מתאים או יותר טוב: לספק לכם אולמות חתונה בראשון לציון והסביבה אשר יתאימו לדרישות האירוח שלכם בלבד.

עיצוב האירוע
כאן, חשוב לבדוק כל כסא ושולחן, כל טפט או חיפוי קיר, ולהסיק האם האולם מוצא חן בעיניכם מבחינה דקורטיבית. אם תכננתם לחגוג חתונה באשל"צ בסגנון מסוים (למשל במבנה המדמה ארמון ספרדי או ערבי או לחילופין – מבנה מודרני) ודאו שתפאורת האולם בו אתם נמצאים עונה על ציפיות אלו, ובקשו לבדוק עוד אולמות של אותה חברת הפקות על מנת למצוא אולם מתאים יותר לציפיות הללו.

תאורה וטכנולוגיה

כאן, על מנת לדעת מה הכי מתאים לדרישות שלכם, מומלץ לבצע גם בדיקה באור יום וגם בדיקה בלילה ולהסיק לבד ממה יותר נהניתם. כאשר מדובר על אולם שהוא גם גן אירועים בראשון לציון – בדיקה זו חשובה שבעתיים מאשר באולם הסגור 100%. אם התאורה ענתה על הדרישות, בחרו בשעה בה זה ארע והבטיחו את מקומכם בתאריך הרצוי.