בלוג

אולמות לברית בראשון לציון והסביבה זה קיארה אירועים

בחירת אולמות לברית מילה ובריתה בראשל"צ מצריכה עיון מדוקדק ובחינת כל רבדי האירוע מקבלת הפנים ועד סיומו. בדרך כלל, בשונה מאירועים כמו חתונות ואירועי נוער, זהו טקס שחלק ניכר מזוגות ההורים בוחרים לחגוג אותו בצניעות, ללא סילבוס ארוך, ולכן המינימליזם הוא שם המשחק כאן: מיעוט פרטים, אך כל פרט ופרט באירוע נחשב לסופר איכותי וסופר מובחר.

בחירת האולם
על מנת לבחור את אולם האירועים בראשל"צ המיטבי עבורכם, חשוב שהוא יהיה מספיק על מנת להכליל את כמות המוזמנים המתוכננת על ידכם, וכמובן – שהתפאורה והמראה החיצוני שלו יהיו לשביעות רצונכם, ועל פי צביון האירוע שלכם. כך, למשל, באולם שמעטפתו החיצונית נראית כמו ארמון טורקי יהיה זה מאד אטרקטיבי לחגוג חינה אך ייראה פחות קשור כשמבקשים לקיים כנס עסקי בעל מאפיינים מודרניים.

בחירת צוות האירוע
יש לבחור צוות מינימלי בשל כך שברית מילה זהו אירוע עם סילבוס קצר, ולכן מוטב לבחור מעט ספקים שיעשו עבודה ממושכת מאשר לבחור מעט – ולדחוס אותם בפרקי זמן קצרים. אנו ממליצים לבחור מוזיקאי, צלם, מוהל – אם מדובר בברית מילה, ואת יתר המשימות – לספק לתקליטן האירוע, שהוא, למעשה, עובד הפקה מטעם חברת הפקות זו. הבחירה של השירותים החיצוניים מתאפשרת באמצעות האינטרנט, מדריכי טלפונים או המלצות מחברים קרובים אשר ניתן לסמוך על כושר שיקול דעתם.