בלוג

חגיגת בר ובת מצווה בראשון לציון

כאשר אתם מבקשים לחגוג בר ובת מצווה בראשון לציון, חשוב להבין האם מדובר במסיבה שעיקר מוזמניה היא מהעיר עצמה, או שמא מדובר במוזמנים בפריסה ארצית, או אפילו פריסה סביב האזור שבין חדרה לגדרה. כאשר מדובר בפריסה מעין זו, מומלץ למקם את האירוע בנס ציונה: בשונה מערי שפלה אחרות כמו רחובות או קריית עקרון, העיר מכילה גישה ישירה לכבישים המהירים ולעורקי התנועה המרכזיים בישראל, וכן ההתמצאות בה קלה יותר מאשר בעיר גדולה ומסועפת כמו ראשון לציון, אשר רוב האולמות שלה אפילו לא מציעים מתחמי חנייה בשל הצפיפות העירונית הנודעת לשמצה. בנס ציונה האורחים מגיעים ישירות דרך כבישים נוחים, למגרשי חנייה מפנקים, והאירוע ייצא לדרכו ללא תקלות.

חגיגת בר מצווה או בת מצווה באולם – כך תבחרו נכון את האולם שלכם
את בחירת האולם מומלץ מאד לבצע בליווי חברת הפקות. השיקולים הלוגיסטיים בבחירה רבים, ועל חלקם הנכבד קשה לחשוב כשאתם בכובע של בעלי האירוע ולא בכובע של המפיקים: האם האולם יתאים לכמות האורחים? האם חייבים ציוד הגברה או שמא ניתן להזמין את המוזיקאים להופיע ב- Unplugged? האם אולם בראשון לציון מכיל את כל הציוד הדרוש לדאגה לכל האורחים שתזמינו? ושוב, זה המקום לציין כי לוגיסטיקה אינה התפקיד שלכם אלא התפקיד של חברת ההפקות. הכוונה היא שעל חברת ההפקות להציע לכם אולם אחר בשנייה שהיא הבינה שכמות האורחים לא תספיק, ואופן עריכת האירוע לא יכול להתיישב באותו אולם.

מתחמי האירוח באולם
ברוב האולמות, בייחוד בערים הצפופות, יהיה מתחם אירוח אחד שהוא לרוב אולם סגור ובמעט מקרים – גן אירועים ללא חלק מקורה. באולם זה תוכלו ליהנות משני העולמות: גם גן אירועים וגם אולם סגור ומעוצב למשעי. ניתן, למשל לחגוג את קבלת הפנים בגן האירועים ואת החלק העיקרי של בר או בת המצווה באולם עצמו, כפי שהדברים נעשים בדרך כלל, או לחגוג את כל האירוע באחד מהמתחמים: רק בגן האירועים או רק באולם.

קיארה אירועים – עשרות עד מאות חוגגים מרוצים
חתני בר מצווה, כלות בת מצווה, זוגות מתחתנים ועוד משפחות רבות חגגו את האירועים שלהם אצלנו. גם אירועים שלא קשורים לתל המשפחתי, כמו אירועי וועדי עובדים ואירועים עסקיים נחגגו אצלנו בתפוצה רבה. בואו להתחדש באירוע עוצמתי וסוחף באחד ממתחמי האירועים היפים בארץ: אולם קיארה בנס ציונה!

למידע על חגיגת בר ובת מצווה בראשון לציון ובסביבתה פנו לקיארה אירועים!