בלוג

חגיגת בת מצווה באולם בדרום

כשאתם שואפים לחגוג את בת המצווה שלכם בדרום, יש להבדיל בין אזור הדרום בכללותו לבין הדרום התיכון והצפוני, זה אשר סמוך לשפלת המרכז. במילים אחרות, אשדוד איננה מצפה רמון, ואשקלון איננה אילת. חשוב לבחור באולם אירועים שקרוב לחלק הארי של המוזמנים שלכם מבחינה גיאוגרפית על מנת להבטיח את הגעתם, ולא להעמיס עליהם יותר מדי בכל הנושא של הגעה והיערכות לאירוע. כך, למשל, אם יש לכם אורחים גם מאשדוד ואשקלון וגם מהמרכז ומהשרון, הכי טוב לחגוג בנס ציונה: מושבה קטנה, ללא בעיות חניה וצפיפות, סמוכה לחלק ניכר מהכבישים המהירים בארץ, ובאווירה פסטורלית שתעניק לכם ולאורחים שלכם חופש מענייני העיר השוטפים.

בחירת אולם האירועים
לאחר שלמדנו כיצד לבחור את המיקום, נלמד כעת כיצד לבחור את האולם. אנו ממליצים לנקוט בשתי גישות בחירה:

1. לתכנן באופן קפדני ומדוקדק אלו נופים, תפאורות ותאורות אתם רוצים ולבדוק אולם אולם.

2. לבחור מראש באולם שיש בו כמה סוגי מתחמים בעיצובים שונים על מנת להגדיל את הסיכוי למצוא את זה המעוצב על פי דרישותיכם.

אנו סבורים כי הדרך השנייה יעילה וקלה יותר, וגם לא גורעת מדרישותיכם האומנותיות. אם, למשל, אתם מחפשים אולם בסגנון ספרדי ומסננים 5-10 אולמות שלא נראו לכם יהיה מאד קשה למצוא את אולם מספר 6 או אולם מספר 11 שיהיו רלוונטיים כי הדרישות שלכם תתחדדנה מאד. לעומת זאת, בחירה באולם שיש בו גם מתחם ספרדי קלאסי וגם מתחם מודרני תאפשר לכם לנפות את מה שאינכם צריכים ולבחור בדיוק בשטח שמצא חן בעיניכם מבחינה עיצובית.

בחירת חברת ההפקות שתשרת אתכם באולם
החברה צריכה להעסיק במינימום – קייטרינג ותקליטן, ובמקרים ספציפיים גם מוזיקאים, צלמים וכד'. החברה אינה מעסיקה אנשי מקצוע אלו? היא כנראה תוכל לסייע לכם למצוא אותם במחירים אטרקטיביים השמורים רק לחברות הפקות. בזאת מתבטאת גדולתה של חברת הפקות המתמחה בארגון אירועים בישראל ובפרט באזור הדרום.

קיארה אירועים – הפקת בת מצווה בהתאמה אישית
קיארה אירועים מספקת לכם אולם ענק עם גן אירועים רחב יריעה, עתיר דשא והתקני עץ מעוצבים. מנגד, האולם הלבן המודרני מעוצב על בסיס קרניזים דקורטיביים לכל אורכו. באולם תמצאו חברת הפקות מנוסה וחרוצה אשר תספק לכם את השירות הטוב ביותר לאירוע.

מתחם קיארה אירועים, אולם אירועים בדרום הארץ, מזמין אתכם לחגוג אירועים בסגנון יוקרתי בלב הדרום. צרו עמנו קשר לפרטים נוספים.