בלוג

חתונות כפריות בראשון לציון והסביבה

בואו להתחדש בחתונה כפרית ללא צורך לנסוע לצפון או לדרום הרחוקים. כאן ממש קרוב לראשון לציון תוכלו לחזות באולם בוטיק אשר מארח את אחת מחברות ההפקות הנחשבות בארץ בכל הנושא של ארגון חתונות כפריות. גם אתם תזכו לחתונה שנדיר למצוא בסטנדרטים של ימינו. אנו מתחייבים להציג לכם מתווים לחתונות יוקרה משמחות ומרננות לכמויות משתנות של משתתפים.

תפאורת בוטיק!
אצלנו כל קיר, משטח ריצוף ורהיט הוא יצירת אומנות שחוברה לה יחדיו לכדי אולם מפואר, פרי עיצובם של אדריכלים שהגיעו מסגנונות שונים. יחד גובש לו אולם שנראה כמו חדר בלב הכפר, ולא כמו מיצג אורבני גדול ומנוכר. התוצאה היא שלא תצטרכו לנסוע לחוות אותנטיות בגליל ובנגב, אלא תוכלו לקבל עיצוב כפרי ברמה של אזורים אלו. בין אם תחגגו בגן ובין אם באולם, אנו נספק לכם את החוויה התפאורתית הכפרית בהתחייבות!
 
טרקלינים משובחים לבעלי האירוע
חדרי אולם נוצצים ויפים, גן אירועים מרהיב בעוצמתו, המבוסס על 250 מ' דק עץ יפהפה ומדשאות ענקיות המשתרעות על פני שטח של מאות מטרים. בתוך האולם תיהנו מפרגודים על הקירות, ריצוף בוטיק מרשים, רהיטי יוקרה ותאורת לד שתשמש גם באמצעי תאורה וגם אמצעי עיצוב, בשל צבעיה המיוחדים.
 
הפקה מושלמת לכל אירוע
חברת ההפקות שלנו תסייע לכם להפיק אירוע חתונה מהמשובחים שעברתם. אנו נסייע באיתור ספקי השירות לאירוע, מצלמים ועד מוזיקאים ותקליטנים. אנו נספק קייטרינג מגוון ממנו תוכלו לבחור את מיטב המנות שישמשו באירוע. הפיכת הרבדים השונים לחתונות כפריות פר אקסלנס תתבצע על ידנו בהצלחה יתרה.

קיארה אירועים – חתונות כפריות לדיירי ראשל"צ והסביבה!
אנו מתמחים בארגון חתונות כפריות, ועל כך יוכלו להעיד מיטב תושבי ראשון לציון. על אף כי אנו ממוקמים בנס ציונה, מיטב המתחתנים של העיר ראשון לציון נרשמים אצלנו לחתונה מדי שנה: הם כבר שמעו על הביצועים שהנחלנו ללקוחותינו, וכעת גם תורם להתחדש באירוע בוטיק יוצא דופן בעצמתו. כשאתם בקיארה אירועים, אתם לא קונים רק אירוע, אלא שמחת חיים אמתית שתלווה אתכם גם זמן רב לאחר גמר האירוע.