בלוג

אירועי בר מצווה בדרום

כיצד מממשים חגיגת בר מצווה בדרום? כיצד בוחרים את אזור החגיגה, האולם ומאפייניו? במאמר מידע זה נסביר לכם כיצד להגיע למקום המתאים ביותר לחגיגה בדרום, בהתאמה מלאה לצרכים שלכם, ועל פי מאפייני האירוע אשר תציגו. אנו מאחלים לכם בר מצווה שמח והרבה נחת מבנכם, חתן בר המצווה.

בחירת אזור החגיגה
אזור החגיגה – מוטב לו להיבחר על פי מיקום האורחים. בדרך כלל, רוב המוזמנים מגיעים מאזור מסוים או מאזורים סמוכים זה לזה, ולכן – אם רוב המוזמנים שלכם מתל אביב, ראשון לציון ואשדוד לא יהיה זה הגיוני להתמקם בבאר שבע. לעומת זאת, התמקמות בנס ציונה שמה אתכם כמצפן מרכזי ומאפשרת לכל אורח להגיע בניחותא, ללא כל קושי נראה לעין.

בחירת תפאורת האולם
ניתן לבחור תפאורת אולמות אירועים בדרום לבר מצווה על פי מתווה ידוע מראש, אך ניתן לעשות משהו יותר קל: לבחור אולם שיש בו כמה מתחמי חגיגה, וכל אחד מהם מעוצב בסגנון שונה על בסיס תאורה ותפאורה מגוונות. בעוד אשר בדרך הראשונה – ייקח זמן רב למצוא את האולם הדרוש, והמציאה גם תתיש אתכם כי ככל שתבדקו יותר אולמות הדרישות שלכם יתווספו ויהיה קשה למצוא בדיוק את המקום המתאים. לעומת זאת, בחירה במתחם אירועים עם כמה אולמות שניתן לחגוג בהם תנווט אתכם בקלות לעבר אולם היעד לו כמהתם.

חברת ההפקות תסייע בהפקה מלאה של האירוע
סידור האולם לקראת האירוע, הכנת מנות המזון וכלי ההגשה, והלבשת התפאורה המתאימה באולם כפי שסוכם עמכם. חברת ההפקות תספק לכם שירותי תקליטן וקייטרינג, וכן קשרים עם מוזיקאים וצלמים, שיתמחרו את שירותיהם במחיר טוב ונגיש במיוחד עבור החברה המפיקה. החברה גם תספק צוות תאורנים ומגבירים מקצועי אשר יתפעל את הציוד בזמן אמת לצד זרימת האירוע על כל רבדיו.

קיארה אירועים – אירועים מבית טוב: בר מצווה בהתאמה אישית
באולם האירועים "קיארה" תוכלו למצוא גן אירועים רחב יריעה עם דשא ירוק על טהרת העץ, ומנגד, אולם לבן מודרני עם קרניזים, והתקני תאורה משוכללים מאד בשלל צבעים. הדבר מאפשר לכם בחירה קלה של מקום האירוע, ומרבית האורחים בחרו לחגוג בשני המתחמים גם יחד. צרו קשר עם "קיארה" נס ציונה לאירוע בר מצווה מפנק וסוחף שלא יישכח לזמן רב!