בלוג

אולמות אירועים יוקרתיים ביבנה והסביבה

ארגון חתונה? תכנון בר מצווה? בניית אירוע עסקי או ערב חברה? אצלנו תוכלו להגשים את כל מטרותיכם לעוד אירוע סוחף ונדיר בעוצמתו! אנו נסייע לכם לבנות אירוע יוצא דופן אשר יש בו כדי לומר שהטבעתם את חותמכם כמי שהגשימו כל אירוע שיבקשו: חתונה, בר מצווה, בת מצווה, ברית, בריתה ואירוע עסקי מכל סוג.
 
גן אירועים קטן ואינטימי
בהשוואה לאולמות וגני אירועים אחרים, גן זה נחשב קטן יחסית, 250 מ' דק עץ, ועוד מאות מטרים דשא. האירוע מספיק למספר משתתפים לא גדול ביחס לאירועים אחרים, מה שמהווה יתרון משמעותי המאפשר לכם לבלות עם החבר'ה הקרובים לכם באמת, ולא להתפזר אל עבר ההמון.

תפאורת בוטיק בגן ובאולם
רכיבי תפאורה אומנותיים, פרגודים, סדינים וחיפויי קיר ורצפה. תאורת לד בוטיק בכל הצבעים. מערכת ריהוט משובחת, נוחה ומעוצבת למשעי בכל מקום במתחם שלנו. ניתן לבוא ולבדוק את האולם והגן גם בלילה על מנת להתרשם מההבדלים מאירוע היום, ועל סמך מה שתראו, להזמין את האירוע שהייתם רוצים יותר מכל לחגוג במתחם הבוטיק.
 
צוות הפקה מומלץ!
במתחם תמצאו צוות הפקות מסור ומומלץ אשר סייע למאות אורחים לארגן חתונות ואירועים אחרים שהיו בעלי משמעות עבורם. צוות ההפקות יוכל לאתר עבורכם ספקי שירות מכל התחומים, ממוזיקה ועד תקליטן, מקייטרינג ועד תאורנים. אצלנו כל איש מקצוע יעשה את עבודתו על הצד הטוב ביותר. ניתן לבדוק האם באמצעות השירות שלנו ניתן להביא אנשי מקצוע שאתם הייתם רוצים שיבואו – בעלות נמוכה מהתעריף המקורי שלהם. זה שימושי בעיקר בהזמנת מוזיקאים ותקליטנים מפורסמים, שבשל שמם – גובים מחיר יקר, אך חברת הפקות כמו שלנו יכולה לגרום להם לסגור עמכם מחיר טוב.

קיארה אירועים – שנים רבות של ניסיון בהפקת אירועים!
ברוכים הבאים לאולם קיארה אירועים! האולם אירח זוגות ובעלי אירוע רבים מיבנה והסביבה. על אף שהאולם ממוקם בנס ציונה, נצפו לא מעט מדיירי העיר והעובדים בה – בוחרים בנו כאולם האירועים שלהם ולא בכדי! הם יודעים מה המשמעות של אירוע בוטיק – באמת. כעת, תורכם ליהנות מהבלתי יאומן!
 
צרו עמנו קשר להפקת אירוע נדיר בעוצמתו במתחם קיארה אירועים, אולם אירועים ביבנה!